Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content

Frequently Asked Questions

Is het volledige menu beschikbaar voor bezorging?
Om de kwaliteit te kunnen waarborgen hebben we ons menu geoptimaliseerd voor bezorging en worden enkel items aangeboden die bij levering nog net zo lekker zijn als direct in de winkel. Dit betekent ook dat warme dranken zonder slagroom worden geserveerd.

Is Starbucks® Bezorgd beschikbaar bij mij in de buurt?
Om erachter te komen of bezorging bij jou in de buurt beschikbaar is ga je naar de Thuisbezorgd of Uber Eats app/website, klik op Starbucks en voer je adres is. Het bezorgingplatform laat direct zien of wij beschikbaar zijn in jouw omgeving. 

Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn levering?
Neem direct contact op met de klantenservice van Thuisbezorgd of Uber Eats. Zij kijken direct met je mee en zoeken naar een passende oplossing.

Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]